Als het antwoord op alle drie de vragen ja is, neem dan contact met ons op.
Dat heeft te maken met de standaard responstijd (in te stellen in jouw account). De responstijd bepaalt over hoeveel minimale uren er een reservering kan worden geplaatst.
Voorbeeld: het is nu 14:00, door de ingestelde responstijd van 4 uur kan de volgende reservering pas om 18:00 worden geplaatst. Zo kom jij niet voor verrassingen en kun je lekker ontspannen zonder onverwachte bezoeken.
Dat kan vrij eenvoudig.
stap 1. kies een product (klik op lijkt mij leuk)
stap 2. klik op reserveer
stap 3: bekijk de kaart
stap 4: selecteer een locatie op de kaart (meer info)
stap 5: kies een ophaal- en retourmoment.
stap 6: klik op reserveer
stap 7: bevestig jouw reservering
Het enige wat je hoeft te doen is een account aan te maken en de stappen te doorlopen.
Vervolgens krijg je vanzelf een mail als er iemand iets bij jou heeft gereserveerd.
Klik hier voor een gedetailleerde uitleg over het aanmaken van een account.
Veiligheid. Wij beschermen hiermee jouw persoonlijke gegevens en ongewenst bezoek.
Als jouw adres niet juist staat ingesteld, word je niet gevonden. Je kan jouw adres vinden bij de instellingen van jouw account.
2. Beschikbaarheid
Zonder een opgevoerde beschikbaarheid word je niet gevonden en kan er dus geen reservering plaatsvinden. Je beschikbaarheid kun je opgegeven bij -beschikbaarheid-. Mensen kunnen alleen langskomen tijdens de door jou opgegeven beschikbare tijden.
- Enkel gekozen dag
Indien je voor enkel gekozen dag kiest, worden de opgegeven uren enkel op die dag opgevoerd.
- Elke dag
Indien je elke dag kiest, worden vanaf de geselecteerde dag de opgegeven uren elke dag opgevoerd. Tot en met de door jou opgegeven ‘herhaal eind datum’.
- Aangepast (specifieke dagen)
Indien je kiest voor aangepast (specifieke dagen), dan kun je op het dropdownmenu ‘selecteer (meerdere) dagen klikken. Je kunt 1 of meerdere dagen selecteren. Stel een herhaal eind datum in tot en met wanneer deze dagen mogen worden opgevoerd.
3. Product opvoeren.
Heb je een product opgevoerd? Rechtsboven kun je bij het tabblad producten een product toevoegen (of archiveren/verwijderen).
Beschrijving, voorbeeld:
De puzzel is helemaal compleet. Hij bestaat uit 1000 stukjes.
De bel doet het slecht dus loop even achterom.
Ik maak graag even een foto van je rijbewijs voor de zekerheid als borg.
Als je nog een product in deze categorie wilt opvoeren drukt u op “+ opslaan en nog een product toevoegen”
Op de kaart kun je zoeken op:
1. Locatie
De kaart staat nu standaard op -Amsterdam-.
2. Filteren op beschikbaarheid (ophaalmoment & retourmoment).
3. Personen.
Je kunt aan de rechterzijde een persoon selecteren
Stap 1. Registreer.
Stap 2. Klik 'Start met delen' [rechtsbovenin]
Stap 3. Vul in Contactgegevens (adres)
Stap 4. Vul jouw Beschikbaarheid in [wanneer kan iemand langskomen?]
Opties: Enkel gekozen dag / elke dag / aangepast (specifieke dagen )