Veelgestelde vragen

 

Waarom zie ik mijn locatie/product niet op de kaart?

Als het antwoord op alle drie de vragen ja is, neem dan contact met ons op. 


Waarom kan er de komende 12 uren niet bij mij worden gereserveerd?

Dat heeft te maken met de standaard responstijd (in te stellen in jouw account). De responstijd bepaalt over hoeveel minimale uren er een reservering kan worden geplaatst. 

Voorbeeld: het is nu 14:00, door de ingestelde responstijd van 4 uur kan de volgende reservering pas om 18:00 worden geplaatst. Zo kom jij niet voor verrassingen en kun je lekker ontspannen zonder onverwachte bezoeken. 


Hoe leen ik een product?

Dat kan vrij eenvoudig.

stap 1. kies een product (klik op lijkt mij leuk)
stap 2. klik op reserveer
stap 3: bekijk de kaart
stap 4: selecteer een locatie op de kaart (meer info)
stap 5: kies een ophaal- en retourmoment.
stap 6: klik op reserveer
stap 7: bevestig jouw reservering


Hoe kan ik iets delen? 

Het enige wat je hoeft te doen is een account aan te maken en de stappen te doorlopen.

Vervolgens krijg je vanzelf een mail als er iemand iets bij jou heeft gereserveerd.

Klik hier voor een gedetailleerde uitleg over het aanmaken van een account.


Hoe komt het dat mijn locatie niet wordt weergegeven op mijn exacte adres? 

Veiligheid. Wij beschermen hiermee jouw persoonlijke gegevens en ongewenst bezoek. 


 

 

Gedetailleerde uitleg

 

Zichtbaarheid op de kaart

1. Adres

Als jouw adres niet juist staat ingesteld, word je niet gevonden. Je kan jouw adres vinden bij de instellingen van jouw account.

2. Beschikbaarheid
Zonder een opgevoerde beschikbaarheid word je niet gevonden en kan er dus geen reservering plaatsvinden. Je beschikbaarheid kun je opgegeven bij -beschikbaarheid-. Mensen kunnen alleen langskomen tijdens de door jou opgegeven beschikbare tijden. 

  • Druk op een dag.
  • Druk op + beschikbaarheid toevoegen.
  • Selecteer uren.
    Opties: Enkel gekozen dag / elke dag / aangepast (specifieke dagen )

- Enkel gekozen dag
Indien je voor enkel gekozen dag kiest, worden de opgegeven uren enkel op die dag opgevoerd. 

- Elke dag 
Indien je elke dag kiest, worden vanaf de geselecteerde dag de opgegeven uren elke dag opgevoerd. Tot en met de door jou opgegeven ‘herhaal eind datum’. 

- Aangepast (specifieke dagen) 
Indien je kiest voor aangepast (specifieke dagen),  dan kun je op het dropdownmenu ‘selecteer (meerdere) dagen klikken. Je kunt 1 of meerdere dagen selecteren. Stel een herhaal eind datum in tot en met wanneer deze dagen mogen worden opgevoerd.

3. Product opvoeren.
Heb je een product opgevoerd? Rechtsboven kun je bij het tabblad producten een product toevoegen (of archiveren/verwijderen). 

  • Klik op + nieuw product
  • Klik op -kies product- 
  • Selecteer een product
    optioneel; voeg een afbeelding toe (een foto van het product) 
    optioneel: voeg een beschrijving toe. Dit kan zowel over het product als jou eigen voorwaarden gaan.

Beschrijving, voorbeeld:
De puzzel is helemaal compleet. Hij bestaat uit 1000 stukjes. 

De bel doet het slecht dus loop even achterom. 
Ik maak graag even een foto van je rijbewijs voor de zekerheid als borg. 

Als je nog een product in deze categorie wilt opvoeren drukt u op “+ opslaan en nog een product toevoegen”

  • Druk op voltooi. 

Hoe navigeer ik op de kaart?

Op de kaart kun je zoeken op:

  1. Locatie
  2. Filteren op beschikbaarheid (ophaalmoment & retourmoment)
  3. Personen 


1. Locatie
De kaart staat nu standaard op -Amsterdam-. 

  • Klik op Amsterdam [woord] om te zoeken op een locatie. 
  • Voer jou gewenst locatie (stad,dorp, straat).
  • Alle mogelijkheden [locaties] worden weergegeven.
     
  • Selecteer een locatie selecteren [ op de kaart ] 
     
  • Druk op ‘kies ophaalmoment’
    - Selecteer een dag.
    - Selecteer gewenst tijdstip.
    - Druk op toepassen. 
     
  • Druk op ‘kies retourmoment’
    - Selecteer een dag.
    - Selecteer gewenst tijdstip.
    - Druk op toepassen. 
     
  • Druk op reserveren [onderaan] 
     
  • Controleer je reservering. 
  • Bevestig je reservering [ onderaan ] 


2. Filteren op beschikbaarheid (ophaalmoment & retourmoment).

  • Druk op ‘kies ophaalmoment’
    - Selecteer een dag.
    - Selecteer gewenst tijdstip.
    - Druk op toepassen.
     
  • Nu verschijnen op de kaart  de locatie(s) van jouw gewenste ophaalmoment. 
    - Selecteer locatie [ aan de rechterzijde verschijnt het product en de deler] 
     
  • Druk op ‘kies retourmoment’.
    - Selecteer een dag.
    - Selecteer gewenst tijdstip.
    - Druk op toepassen.
     
  • Druk op reserveren [onderaan] 
     
  • Controleer je reservering.
  • Bevestig je reservering [ onderaan ] 


3. Personen. 
Je kunt aan de rechterzijde een persoon selecteren

  • Selecteer een persoon [aan de rechter zijde]
    Je ziet het product en de eventuele omschrijving. 
     
  • Druk op ‘kies ophaalmoment’ [onderaan]
    - Selecteer een dag.
    - Selecteer gewenst tijdstip.
    - Druk op toepassen
     
  • Druk op ‘kies retourmoment’
    - Selecteer een dag.
    - Selecteer gewenst tijdstip.
    - Druk op toepassen.
     
  • Druk op reserveren [onderaan] 
     
  • Controleer je reservering.
  • Bevestig je reservering [onderaan] 

Beginnen met delen (account aanmaken)

Stap 1. Registreer. 
Stap 2. Klik 'Start met delen' [rechtsbovenin]
Stap 3. Vul in Contactgegevens (adres) 
Stap 4. Vul jouw Beschikbaarheid in [wanneer kan iemand langskomen?]

  • Klik op een dag.
  • Klik op + beschikbaarheid toevoegen 
  • Selecteer uren 

Opties: Enkel gekozen dag / elke dag / aangepast (specifieke dagen )

  • Enkel gekozen dag: Indien je voor enkel gekozen dag kiest, worden de opgegeven uren enkel op die dag opgevoerd. 
  • Elke dag: Indien je elke dag kiest, worden vanaf de geselecteerde dag de opgegeven uren elke dag opgevoerd. Tot en met de door jou opgegeven ‘herhaal ein datum’. 
  • Aangepast (specifieke dagen): Indien je kiest voor aangepast (specifieke dagen),  dan kun je op het dropdownmenu ‘selecteer (meerdere) dagen klikken. Vervolgens zie je alle dagen van de week. Je kunt 1 of meerdere dagen selecteren. Vervolgens klik je op de aller bovenste balk, de door jou geselecteerde dag(en). Stel een herhaal ein datum in tot en met wanneer deze dagen mogen worden opgevoerd.
  • Klik op voltooi

 

Voor andere vragen, of gezelligheid:


Bel of Whatsapp ons op: +31617222972

Initatiefnemers: Pelle, Jeroen, Dylan & Boris
Powered by 

Als je deze website gebruikt, stem je in met onze Algemene Voorwaarden, Privacy Policy en het gebruik van Cookies.